A blog

Sok a fogyasztóvédelemmel foglalkozó oldal, mert nem ritka, hogy megkárosítják, megtévesztik a vásárlót. Kevesebbet olvasunk a pozitív példákról, azokról az üzletekről, szolgáltatókról, melyek tevékenységükkel fejlesztik kereskedelmi, szolgáltatói kultúránkat. Igyekszünk bemutatni mind a jó, mind a rossz példákat, utat mutatni a fogyasztónak a választás, az üzletnek pedig a helyes irány tekintetében.

Elengedte a tisztességtelen pótdíjat a Centrum

2010.09.10. 08:08 | SMáté | Szólj hozzá!

Címkék: parkolás centrum fogyasztóvédelem megtévesztés portfolioblogger

Nemrégiben írtunk egy kismama megpróbáltatásairól, akitől a Centrum azt várta volna el, hogy az automatán 17:46 perckor megjelenő "minimum 80 Ft" üzenetből (tájékoztatásból) rájöjjön arra, hogy igazából 160-at kellene befizetnie.

 

Panaszlevelének részleteit közzétettük, s leírtuk azt is, hogy a panaszosnak javasoltuk, hogy részletesen, jogszabályokra, vagy legalább a szerződési feltételekre pontosan hivatkozva indokolja meg, miért kéri el a minimumdíjat duplán a nap utolsó negyedóráján belül.

Nem csalódtunk, jogilag alátámasztott válasz nem érkezett. Érkezett azonban egy válasz, nem sokkal bejegyzésünk publikálása után, melyben közölték: elengedik a pótdíjat. Igaz, elnézést nem kértek (pl a megpróbáltatásért, azért, hogy a rendszer rossz, hogy tisztességtelen, hogy az autósnak kell fáradoznia azért, hogy igazolja vétlenségét, stb.), a jogi háttérről nem ejtettek egy fia szót sem.

Tisztelt Ügyfelünk!

A(z) IIB212 rendszámú gépkocsira kiadott fizetési felszólításra tett panaszával kapcsolatban az
alábbiakról tájékoztatjuk.

Panaszos levelében leírtak alapján panasza elfogadásra került, így fenti hivatkozási számon
hátralékot nem tartunk nyilván.

Budapest, 2010. szeptember 6.

Tisztelettel

Mészáros Zsuzsa
ügyfélszolgálati igazgató sk.

S a levél mellett egy kérdés még felmerül. Mi lesz azokkal, akik a Centrum Parkoló Rendszer Kft. szolgáltatási (?) területén az elkövetkezendőkben nap végén szeretnének várakozni. Ők fizetnek, amíg panaszlevelet nem írnak?

Mi mindenesetre várjuk mindenkinek a jelentkezését, akivel hasonló történik, s amennyiben ez nem egyedi eset volt, az illetékes hatóságnál eljárást kezdeményezünk tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatra utaló tapasztalatok miatt, ha pedig szerződésben is rögzített lenne ez a tény, akkor természetesen a szerződési feltételek bíróság előtti megtámadásával.

A bejegyzés trackback címe:

https://csakakorrekt.blog.hu/api/trackback/id/tr782284769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása